Pred Vama su 5 zadataka iz predmeta NUEO (Nastava i Učenje u Elektronskom Obliku). Kratak opis ovih zadataka možete videti na ovoj stranici dok klikom na link ispod zadatka možete videti ceo zadatak.
Zadatak1. Šema faktora e-učenja.
Na osnovu kognitivne šeme faktora učenja i dodatnim informacijama o faktorima učenja potrebno je da kreiramo šemu faktora e-učenja koja prikazuje faktore i objašnjava njihove međusobne uticaje. Šemu koju sam odradio na sajtu www.mindomo.com možete pogledati ovde.
Zadatak2. Primeri e-učenja/e-nastave za pojedine kategorije učenika.
U ovom zadatku su date različite grupe-kategorije učenika. Ja sam odabrao kategoriju "E-nastava i e-učenje za učenike sa oštećenjem govora. Prikazao sam primere e-učenja kao i mogućnosti njihovog e-učenja. Primere možete videti ovde.
Zadatak3. Lični i profesionalni razvoj: pogled na različite uloge i poslove stručnjaka za e-učenje.
U ovom zadatku smo postavljali diskusiju u okviru koje smo opisivali strukturu profesionalnih uloga i e-profesija koje su nama prihvatljive a potom komentarisali mišljenja drugih kolegenica i kolega na ovu temu.
Moje mišljenje o tone kakav bih ja bio e-tutor možete pogledati ovde.
Zadatak4. Preporuke - ergonomski zahtevi pri oblikovanju okruženja za e-učenje.
U ovom zadatku je potrebno da postavimo naše preporuke o komponentama i faktorima učenja i rada u e-okruženju i o ergonomskom prilagođavanju e-okruženja.
Moju preporuku možete videti ovde.
Zadatak5. Dijagnostikovanje psiholoških faktora uspešnog e-učenja.
U ovom zadatku smo trebali pronaći odgovarajući instrument (skalu procene, upitnik) pomoću kojeg bi smo utvrdili neki od psiholoskih faktora e-učenja. Ja sam se opredelio za instrument EPQ ( Eysenk Personality Qestionnaire). Kako to izgleda u zadatku koji sam ja odradio možete pogledati ovde.
Zadatak1. Šema faktora e-učenja.
Na osnovu kognitivne šeme faktora učenja i dodatnim informacijama o faktorima učenja potrebno je da kreiramo šemu faktora e-učenja koja prikazuje faktore i objašnjava njihove međusobne uticaje. Šemu koju sam odradio na sajtu www.mindomo.com možete pogledati ovde.
Zadatak2. Primeri e-učenja/e-nastave za pojedine kategorije učenika.
U ovom zadatku su date različite grupe-kategorije učenika. Ja sam odabrao kategoriju "E-nastava i e-učenje za učenike sa oštećenjem govora. Prikazao sam primere e-učenja kao i mogućnosti njihovog e-učenja. Primere možete videti ovde.
Zadatak3. Lični i profesionalni razvoj: pogled na različite uloge i poslove stručnjaka za e-učenje.
U ovom zadatku smo postavljali diskusiju u okviru koje smo opisivali strukturu profesionalnih uloga i e-profesija koje su nama prihvatljive a potom komentarisali mišljenja drugih kolegenica i kolega na ovu temu.
Moje mišljenje o tone kakav bih ja bio e-tutor možete pogledati ovde.
Zadatak4. Preporuke - ergonomski zahtevi pri oblikovanju okruženja za e-učenje.
U ovom zadatku je potrebno da postavimo naše preporuke o komponentama i faktorima učenja i rada u e-okruženju i o ergonomskom prilagođavanju e-okruženja.
Moju preporuku možete videti ovde.
Zadatak5. Dijagnostikovanje psiholoških faktora uspešnog e-učenja.
U ovom zadatku smo trebali pronaći odgovarajući instrument (skalu procene, upitnik) pomoću kojeg bi smo utvrdili neki od psiholoskih faktora e-učenja. Ja sam se opredelio za instrument EPQ ( Eysenk Personality Qestionnaire). Kako to izgleda u zadatku koji sam ja odradio možete pogledati ovde.
Нема коментара:
Постави коментар